Erhvervsrengøring i Aarhus & omegn

Dårlig rengøring gør medarbejdere syge. Vi ordner rengøringen for jer.

Erhvervsrengøring og vinduespudsning København
Trappevask for erhverv i København

Fortæl os, hvad vi kan hjælpe jer med

Udfyld formularen, og modtag et uforpligtende tilbud på en af vores mange services (rengøring, vinduespudsning, med mere…)

Felter markeret med * er påkrævet

Priser på rengøring

Nedenfor kan du se, hvordan vi beregner priserne på rengøring.

KvadratmeterAntal timerErhvervÉn enkelt rengøring
--------------Hver ugeHver 14. dag-------
50-1002695 kr.758 kr.573,75 kr. pr. time - inkl moms (min. 3 timer)
101-1502t 30m789 kr.839 kr.573,75 kr. pr. time - inkl moms (min. 3 timer)
151-1703909 kr.949 kr.573,75 kr. pr. time - inkl moms (min. 3 timer)
171-1803t 30m989 kr.1039 kr.573,75 kr. pr. time - inkl moms (min. 3 timer)
181 <41130 kr.1210 kr.573,75 kr. pr. time - inkl moms (min. 3 timer)

Priserne er inkl. moms og transport

Udvalgte erhvervskunder: 

Erhvervsrengøring I Aarhus

Hvis du er på udkig efter et rengøringsfirma i Aarhus, så vil du støde på to typer af ydelser – private rengøring og erhvervsrengøring. Det sidstnævnte er det rengøring, som bliver udført hos alle typer af virksomheder.

Mange virksomheder holder til i Aarhus, og byen vokser og bliver mere og mere populær. Virksomhederne har deres kontorer, lagerlokaler, butikker mm. i Aarhus, og i disse rum er det vigtigt, at der bliver rengjort.

Da vi, A+ Perfektservice, i sin tid begyndte at tilbyde erhvervsrengøring i Aarhus, vidste vi, at vi kunne gøre det bedre end de eksisterende firmaer på markedet. Vi kunne nemlig kombinerer en høj service med en udemærket pris – en tankegang, som vi stadig har idag.

Vi mener, at erhervsrengøring bør tages seriøst, da firmaers medarbejdere arbejder bedst i et godt arbejdsmiljø. Derfor anbefaler vi, at man får en fast aftale på erhvervsrengøring – ikke for vores skyld, men for jeres skyld.

Erhvervsrengøring spare firmaer for store beløb

Alle virksomheder er på jagt efter at udnytte deres budget bedst muligt – det kommer nok ikke som en overraskelse for nogen. Derfor kan det ses som den lette udvej at droppe erhvervsrengøringen fra budgettet, når du bogholderiet eller revisoren gennemgår firmaets penge.

Det er nemlig ikke altid, at man lige lægger mærke til om et rum er rent eller ej. Støv på gulvet bliver overskygget af kollegaernes smil eller spændende arbejdsopgaver.

Så hvorfor ikke tage pengene, som bruges på rengøring og bruge dem på at optimere virksomheden istedet? Bruge penge på markedsføring eller en ny kaffemaskine til kontoret?

Problemet er, at en besparelse på erhvervsrengøringen kan ende med at blive en udgift for firmaet.

Dette skyldes, at medarbejderne i virksomheden yder bedre, hvis de arbejder i anstændige (altså rene) forhold.

Grunden til dette er bl.a., at beskidte arbejdspladser medfører hyppigere sygdom hos medarbejderne.

Sygdom koster penge

En medarbejder nyser ud i lokalet, og bakterierne spreder sig ud på diverse overflader – computer tastatureret, dørhåndtaget og kaffemaskinen.

Dette er blot ét af mange velkendte scenarier, som gør, at sygdomme spredes på arbejdspladser, og hvis bakterierne ikke bliver tørret væk, kan det have konsekvenser for firmaets økonomi.

I alt udgør sygdom 4% af alt arbejdstid. Det svarer til, at hver medarbejder er syg 14 og en halv dage om året.

Dette koster som sagt mange penge for firmaerne. Lad os udregne et eksempel:

Lad os opdigte en medarbejder, som tjener 243 kr. i timen (altså den danske gennemsnitsløn), og som arbejder 8 timer om dagen.

Hvis denne medarbejder har 14 og en halv sygedage om året, koster det cirka 28.382 kroner om året for firmaet. 

Det er et enormt beløb – og det er endda pr medarbejder. Forestil dig, hvor højt beløbet er, når det ganges op med det fulde antal af medarbejdere i virksomheden.

Kan erhvervsrengøring nedbringe sygetallet?

Delvist, ja.

Vi anerkender selvfølgelig, at man umuligt kan undgå alle sygedage.

Forkølelse, ondt i hovede og mave, influenza og de andre klassiske sygdomme vil altid være der. Men erhvervsrengøring kan formindske hyppigheden.

Dette skyldes, at bakterier holder til på alle overfladerne på kontoret. Faktisk er der 400 gange så mange mikrober på et almindeligt skrivebord, end der er på et gennemsnitsligt toiletsæde, ifølge flere års forskning på det amerikanske University of Arizona.

Den amerikanske professor i mikrobiologi, Charles Gerba, har undersøgt tusindevis af bakterieprøver fra over 600 kontorer, og resultatet er, at ti millioner bakterier myldrer på overfladerne i kontoret. Telefonerne er især udsatte for bakterier.

Baktierne på kontoret kan gøre medarbejderne syge.

Heldigvis er ikke alle bakterier farlige for raske mennesker. Faktisk har vi også mange bakterier inde i vores krop – som er gode for os.

Problemet er bare, at nogle af bakterierne er influenza-bakterier, som kan gøre de ansatte syge.

I kan ikke se, om der er beskidt.

Som sagt er bakterierne den værste synder, og de ikke til at se med det blotte øje.

Selvfølgelig er synligt skidt og snavs en god indikator for, at der ikke er ordenligt rent. Modsat firmaers medarbejdere, så trives bakterier faktisk bedst i beskidte omgivelser. I støv og nullermænd.

7 gode grunde til vi skal klare erhvervsrengøring for jer

1. Vi tilpasser os jeres tidsplaner.
Vi er stabile og indordner os jeres kalender og skema. På den måde forstyrre vi ikke jeres virksomheds kerneværdier og -formål.

2. Vi har god kommunikation.
Vi har flere ansatte siddende til at besvare både mails og opkald, så vi kan matche rengøringsaftalerne med jeres tidsplaner.

3. Vi gør faktisk rent – no bullshit.
Virksomheder, som selv vælger at stå for erhvervsrengøring i København, risikerer hurtigt, at rengøringen bliver sjudsket og ufuldstændig. Erhvervsrengøring består nemlig af flere forskellige pligter, bl.a. Gulvvask, trappevask, støvsugning og aftørring af inventaret hos firmaet. Alt dette er lettere at ordne, hvis det bliver gjort efter et system af professionelle. Med et system sikres det nemlig, at det bliver gjort på de mest effektive metoder.

Som sagt tidligere: Der er meget snavs, som ikke ses med det blotte øje. Dette ’snavs’ tager form af bakterier – sommetider influenzabakterier – som kan gøre medarbejderne syge.

4. Vi lærer af vores +10 års erfaring.
Efter at have ordnet erhvervsrengøring i Aarhus, tager vi hjem og reflekterer over, hvordan vi kan gøre det bedre. Vi holder møder med rengøringsassistenter én gang om ugen for at opsumerer og effektiviserer. Derudover har vi over 10 års erfaring indenfor rengøring – og vi er derfor efterhånden blevet vante til at klare erhvervsrengøring i København

5. Vi har det rigtige udstyr til erhvervsrengøring.
Mange virksomheder i Aarhus har ikke det rette udstyr til at ordne deres egen erhvervsrengøring. Dette gør, at rengøringen bliver ineffektiv, og at alle hjørner og kroge ikke bliver gjort ordenligt rent.

Der er 2 faktorer, som spiller ind, når rengøringsudstyret skal bruges på en effektiv måde. For det første skal udstyret være optimeret således, at det sparer rengøringsfirmaet (altså os) for unødigt mandskab og tid. For det andet skal rengøringsfirmaet være vant til udstyret, så det kan benyttes på den mest effektive måde.
Alt dette har vi oplært med vores mange års erfaring i erhvervsrengøring.

6. I undgår de uundgåelige problemer
For virksomheder er det uundgåeligt, at nogle medarbejdere med tiden siger op. De skal videre i deres liv, prøve noget nyt, starte uddannelse eller noget helt fjerde. Der er derfor en vis ustabilitet forbundet med at have en enkeltperson hyret til ehvervsrengøringen i Aarhus. 

Derudover risikerer I, at den enkelte rengøringsperson bliver syg, og selvom personen er syg, skal erhvervsrengøringen jo stadig klares – for ellers risikerer I jo at miste penge på syge medarbejdere.

Begge disse problematikker undgår I, hvis vi klare erhvervsrengøringen. Vi har nemlig et stærkt hold af rengøringsassistenter, som står klar til at tage hinandens arbejdsopgaver, hvis sygdom skulle opstå.

7. I giver et bedre indtryk til jeres besøgende.
Kun med rene lokaler kan I give et godt indtryk, som er vigtigt for, at jeres firma skal overleve. Det gælder om at kunderne, fremtidige medarbejder, partner mm. skal have et godt indtryk af jeres virksomheds trivsel.
Tænk over, hvilket indtryk det giver, hvis jeres erhvervslokaler ikke er rengjort ordenligt.

Hvem i Aarhus bør overveje erhvervsrengøring?

Næsten alle typer af erhverv bør tage deres rengøring alvorligt – det eneste særlige tilfælde er, hvis virksomheden ikke har noget at gøre rent – altså en virksomhed på farten.

De typiske virksomheder i Aarhus, som bør få erhvervsrengøring, er blandt andet:

Kontormiljøer

Det er på kontorerne, at mange af medarbejderne holder til. Det er derfor et vigtigt sted at gøre rent for at arbejdsmiljøet forbliver godt – og hygiejnisk.

Ved kontormiljøer bør erhvervsrengøringen dække over selv kontorene, indgangene, gangarealerne, køkkenet og toiletterne. Derudover skal alt inventaret selvfølgelig også rengøres.

I selve kontorerne vi rent på skrivebordene, computerne, telefonerne, gulvet mm. Kontorets indgange skal også gøres rent. Det nytter jo ikke noget, at bakterier samler og formerer sig på dørhåndtagene, så de derfra transporteres fra medarbejderne ind i kontorerne.

Butikker

For butikker er erhvervsrengøring essentielt. Rengøringen har faktisk en indflydelse på, om kunder vælger jeres butik fremfor andre butikker.

Tænk over kundeoplevelsen – ville du købe i en butik, hvis den så rodet og beskidt ud?

Rengøring i butikker gælder over salgsområdet (altså det sted, hvor kunden tager den afgørende beslutning om at blive til kunde eller ej), indgangspartiet, gangarealer, køkkenet, lageret samt toiletfaciliteterne.

Restauranter

For restauranter er rengøringen knald eller fald.

Hygiejnen er altafgørende for, om kunder vælger at spiser på den pågældende restaurant. Rene spiselokaler er altså bare 10 gange mere indbydende end lokaler med støv og snavs.

Derudover kan kunderne også blive syge, hvis der ikke gøres ordenligt rent på restauranten. En syg kunde betyder i mange tilfælde en dårlig anmeldelse på internettet – hvilket betyder, at endnu flere potentielle kunder fravælger jeres restaurant.

Erhvervsrengøring for restauranter gælder over salgsområdetet, spisebordene, indgangspartiet, gangarealerne, køkkenet, lageret og toiletfaciliteterne.

Lagere

Selvom lageret for det meste ikke bliver set af kunden – det er jo bare et baglokale med varer – så bør det alligevel rengøres ordenligt. Medarbejderne på lageret skal ikke blive syge af bakterierne, som trives i støvet.

Derudover sender det også et utroligt dårligt signal, hvis lidt støv og snavs sniger sig ned varene og deres indpakninger. Kunderne gider ikke at åbne pakker fyldt med støv.

Klinikker

For klinikker er menneskernes personlige velvære i fokus, og derfor bør rengøringen ikke nedprioriteres.

Dette gælder eksempelvis tandlægeklinikker, lægeklinikker, fysioterapeuter mm., hvor hygiejnen spiller en central rolle.

For klinikker gælder erhvervsrengøring over behandlingsrum, venteværelser, personalefaciliteter, køkkenet, toiletterne mm.

Skoler

Skoler skal tænke langt ud i fremtiden, og derfor er det fordelagtigt med et fast firma til at ordne rengøringen.

Børnene, de unge, de studerende, lærerene, rektoren skal alle trives godt og bruge mange timer hver eneste dag på skolen. Rengøring er derfor vigtig for alle former for uddannelsesinstitutioner.